Кто что читает

Я студент-иностранец. Меня зовут Жак. Я приехал из Камеруна. Я учусь в университете на подготовительном факультете. На подготовительном факультете я изучаю русский язык. Русский язык – очень сложный и трудный. Но я много занимаюсь каждый день, поэтому я уже неплохо говорю и читаю по-русски.Я живу в общежитии. В комнате также живут мои друзья. Их зовут Ахмед и Девид. Ахмед приехал из Сирии, а Девид – из Танзании. Мы вместе учимся и вместеотдыхаем.Когда у нас есть свободное время, мылюбим смотреть телевизор, слушать современную музыку, разговаривать. И, конечно, мы любим читать. Я люблю читать исторические романы. Недавно я прочитал роман Александра Дюма “Три мушкетера”. Александр Дюма – это известный французский писатель. Он жил в XIX веке. А сейчас я читаю роман Вальтера Скотта “Айвенго”. Вальтер Скотт – известный английский писатель. “Айвенго” – это большая, но очень интересная книга. К сожалению, я читаю книги только по-французски, потому что читать художественные книгипо-русски очень трудно.Мой друг Ахмед читает книги о природе, потому что он очень любит биологию и географию.

Ахмед тоже не читает книги по- русски, он читает по-арабски, потому что это его родной язык.Девид читает немного, потому что он читает только журналы и газеты “Спорт” и “Футбол”. Он не любит большие и толстые книги. Его родной язык английский, поэтому он читает по-английски.Я думаю, что читать много очень полезно. Но я хочу читать книги не только по- французски, но и по-русски.“Кто много читает – тот много знает”, –говорит всегда наш преподаватель.

Ես արտասահմանցի ուսանող եմ: Իմ անունը Ժակ է: Ես եկել եմ Կամերունից: Ես համալսարանում սովորում եմ նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում: Նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում ես սովորում եմ ռուսերեն: Ռուսաց լեզուն շատ բարդ է ու բարդ: Բայց ես ամեն օր շատ բան եմ անում, այնպես որ արդեն բավականին լավ եմ խոսում և կարդում ռուսերեն:Ես ապրում եմ հանրակացարանում: Իմ ընկերները նույնպես ապրում են սենյակում: Նրանց անուններն են Ահմեդ և Դավիթ: Ահմեդը եկել է Սիրիայից, իսկ Դավիթը եկել է Տանզանիայից: Մենք միասին ենք սովորումմենք հանգստանում ենք:Երբ ունենք ազատ ժամանակ, մենքմենք սիրում ենք հեռուստացույց դիտել, ժամանակակից երաժշտություն լսել, զրուցել: Եվ, իհարկե, մենք սիրում ենք կարդալ: Ես սիրում եմ կարդալ պատմական վեպեր: Վերջերս կարդացի Ալեքսանդր Դյումայի «Երեք հրացանակիրներ» վեպը: Ալեքսանդր Դյուման հայտնի ֆրանսիացի գրող է: Նա ապրել է 19-րդ դարում: Եվ հիմա ես կարդում եմ Վալտեր Սքոթի ՝ Իվանհոյի վեպը: Ուոլթեր Սքոթը անգլիացի հայտնի գրող է: Իվանհոն մեծ, բայց շատ հետաքրքիր գիրք է: Ցավոք, ես միայն ֆրանսերեն լեզվով գրքեր եմ կարդում, քանի որ գեղարվեստական ​​գրքեր եմ կարդումռուսերենում դա շատ դժվար է:Իմ ընկեր Ահմեդը գիրք է կարդում բնության մասին, քանի որ նա շատ է սիրում կենսաբանությունն ու աշխարհագրությունը:

Ահմեդը նույնպես չի կարդում ռուսերեն լեզուներով գրքեր, կարդում է արաբերեն, քանի որ դա իր մայրենի լեզուն է:Դավիթը մի քիչ կարդում է, քանի որ կարդում է միայն «Սպորտ» և «Ֆուտբոլ» ամսագրերն ու թերթերը: Նա չի սիրում մեծ ու խիտ գրքերը: Նրա մայրենի լեզուն անգլերենն է, ուստի նա կարդում է անգլերեն:Կարծում եմ ՝ շատ կարդալը շատ օգտակար է: Բայց ես ուզում եմ գիրք կարդալ ոչ միայն ֆրանսերեն, այլեւ ռուսերեն:«Ով շատ է կարդում – շատ բան գիտի», –մեր ուսուցիչը միշտ խոսում է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *